Smooth and unslammable. The unique Dual Mode hull ensures comfortable navigation and excellent seakeeping even in moderate sea condition. Semidisplacement hull shape with round bilge along the centerline, broad hard chines, central skeg, and a vertical bow which tends to cleave the waves aside rather than skipping accross their tops
Main Technical data | |
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Gesamtlänge (inkl. Bugkorb) | 13,35 m (43' 10'') |
Rumpflänge (inkl. Plattform) | 12,96 m (42' 6'') |
Größte Breite im Hauptbereich | 4.40 m (14' 5'') |
Tiefgang (inkl. Propeller bei voller Last) | 1,20 m (3' 11'') |
Verdrängung (bei voller Last) | 17,6 t (38800 lb) |
Project | |
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Baumaterial | GRP |
Außendesign & Konzept | Cor D. Rover Yacht Design |
Innendesigner | Style Dept. Azimut MC |
Accommodation | |
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Kabinen | 2/3 |
Kojen | 4/5 |
Nasszellen | 2 |
Performance | |
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Motoren | 2 x Cummins QSB 6.7 355 mHP V-Drive |
Höchstgeschwindigkeit (Testmotorisierung) | up to 22 kn |
Reisegeschwindigkeit (Testmotorisierung) | up to 17 kn |
Tank capacity | |
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Motoren | 2 x Cummins QSB 6.7 355 mHP V-Drive |
Kraftstoffkapazität | 1680 l (443 US Gls) |
Wasserkapazität | 600 l (158 US Gls) |
Data refers to UNI ISO 8666 conditions